Reklamace
Jak reklamovat zboží
Reklamovat můžeš zboží do 30 dnů od nákupu.
Napiš nám na e-mail Andrea@chybimikocky.cz průvodní dopis viz níže.
My ti vygenerujeme reklamační číslo.
Zboží zabal, odnes na jakoukoliv pobočku zásilkovny a nahlas reklamační číslo.
To je vše, náklady na vrácení platíme my :)
Vzor Reklamačního (průvodního) dopisu (bez tohoto dopisu nemůže být reklamace přijata ke zpracování, může být zaslán e-mailem na Andrea@chybimikocky.cz nebo písemně jako dopis přiložený v balíčku)
Vážení zástupci společnosti,
dne XXX mi byla doručena objednávka č. XXX, pod číslem zásilky: XXXX, vzhledem k tomu, že se jedná o:
. nevhodný dárek (vyberte)
. poškozený dárek (vyberte) - specifikujte poškození, případně přiložte fotografie
prosím o vrácení zpět, zpracování reklamace a navrácení finančních prostředků na můj bankovní účet číslo: XXXX vedený u XXX.
Jméno, příjmení
telefon, email
Reklamační řád
- Prodávající se zavazuje řešit reklamace výrobků zakoupených koncovým zákazníkem od partnera v zákonné lhůtě 30 dnů. Prodávající se dále zavazuje, že přijme reklamaci výrobku na své provozovně v ČR vždy po předchozí písemné nebo telefonické dohodě, aby nemusel koncový zákazník vynakládat vyšší než obvyklé finanční prostředky zasíláním reklamovaného výrobku Partnerovi do zahraničí. Prodávající poté doručí zboží k reklamaci Partnerovi na své náklady. Zákonná lhůta se počítá od data doručení výrobku na reklamaci na provozovnu prodávajícího. Do zákonné lhůty se nezapočítává doba přepravy opraveného/nového výrobku od partnera koncovému zákazníkovi.
- Reklamace se zasílají s průvodním dopisem na náklady odesílatele na adresu: V Tůních 11, Praha, 12000 - SKI SURF SPORT Informace k reklamaci se podávají přes e-mailovou adresu Andrea@chybimikocky.cz.
- Společnost nemá na adrese sídla kamenný obchod, zboží není možné osobně vrátit. Proto, prosím, využijte služeb zásilkovny. Zašlete na pobočku - zásilkovna: V Tůních 11, Praha, 12000 - SKI SURF SPORT.
- Jestliže zákazník uplatnil na nákup slevu a bude reklamovat část objednávky, bude mu vrácena částka za zboží po odečtení slevy.
- Pokud budete jako zákazník trvat na výměně zboží, musíte počítat opět s doručovací/zasílací lhůtou, kterou opět určuje partner.